4. novembra 2017

Nepečená medovo-kokosová roláda


Tento dnes už tradičný recept mám vo svojej zbierke už veľa rokov.
Viac rokov som ju nerobila a zasa som sa k nej vrátila, pretože tá kombinácia chutí a vôní kávy a kokosu je jednoducho fantastická.


autor : kuchynalidla

Na jednu veľkú alebo dve menšie rolády potrebujeme :

tmavé cesto

250 g  keksy (ja používam BEBE)
150 g práškový cukor 
100 g med
30 g kakao
trochu uvarenej silnej čiernej kávy aj s usadeninou

plnka

150 g  maslo
100 g kokosová múčka
100 g práškového cukru
50 g maslo
1 vanilkový cukor

PRÍPRAVA :

Keksy rozmixujeme a spolu s ostatnými surovinami zmiesime na kompaktné cesto, ktoré rozvaľkáme na hrúbku cca  5 mm. Zo surovín na plnku vypracujeme náplň a rozotrieme na tmavé cesto. Pevne zrolujeme, zabalíme do potravinárskej fólie a necháme stuhnúť v chladničke.

Roláda je dosť sladká, ale chuťovo dokonalá. Ja preto radšej robím dve rolády s menším priemerom, jednotlivé rezy sú potom tak akurát na zahryznutie.

 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára