1. septembra 2017

Delikatesné kuracie soté s ananásom

Kúpila som čerstvý ananás a keďže bol mega veľký a bolo treba ho minúť hľadala som nejaké recepty kde by som ho mohla použiť ... ani jeden z receptov mi úplne nevyhovoval tak som si zostavila ten svoj - niečo som pridala, niečo som ubrala a vzniklo z toho chutné jedlo. Je to dokonalá harmónia chutí, nebíčko v ústach. 

 

Na 4 porcie potrebujeme :

30 g masla
1 veľkú alebo 2 menšie šalotky pokrájané na drobno
400 g  kuracích pŕs pokrájaných na malé kúsky
150 g  čerstvého ananásu (prípadne aj sterilizovaný)
2,5 dl ananásovej šťavy (môžeme nahradiť vodou)
soľ
korenie
1/2 ČL kurkuma
1/2 ČL karí korenie 
1 menšiu konzervu kokosového mlieka (asi 5 - 6 lyžíc)
chilli paprička alebo chilli omáčka podľa chuti

PRÍPRAVA :


Na masle opečieme pokrájanú šalotku, pridáme pokrájanú chilli papričku, pokrájané kuracie mäso, pár minút opekáme, pridáme ananás pokrájaný na malé kúsky, podlejeme ananásovou šťavou alebo vodou, pár minút necháme prebublávať, dochutíme soľou, korením, kurkumou a karí korením, pridáme kokosové mlieko, necháme prevariť a podávame. Ako príloha sa hodí najlepšie ryža. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára