6. septembra 2017

Domáce voňavé vločky


Ďalší z mojich "objavov" v rámci prechodu na zdravší spôsob stravovania, keď som začala jesť jogurty, ktoré ja vôbec ale vôbec nemám rada a nikdy som ich nejedla. Ale zvykla som si (aj keď čistý biely jogurt a ešte aj v light verzii do mňa fakt nikto nedostane).

Jedálniček predpisoval jogurt a musli (u s bodkami mi klávesnica vytrvalo odmieta napísať - ale určite viete že tam majú byť), a tie v obchodoch majú so zdravou výživou pramálo spoločného, tak som si urobila svoje. Ja mám rada jednoduché recepty bez zbytočností, tak aj toto musli je úplne jednoduché.




Potrebujeme :

ovsené vločky (ja uprednostňujem tie jemné)
mletá škorica
voňavé korenie (odporúčam korenie "Jablkový závin" prípadne perníkové)
sušené ovocie podľa chuti (ideálne neprisladzované)

 


Príprava :

Príprava je veľmi jednoduchá a časovo nenáročná. Vločky za občasného miešania opražíme na suchej panvici alebo upečieme v rúre na plechu s papierom na pečenie ak pripravujete väčšie množstvo - pozor, treba sledovať, najmä na panvici, aby sme nemali uhlíky namiesto voňavých vločiek. Keď vločky začnú chytať jemne hnedú farbu, ihneď odstavíme z ohňa (vyberieme z rúry). Ešte do teplých vločiek pridáme škoricu, voňavé korenie a sušené ovocie a máme hotovo.Samozrejme môžete pridať napríklad troch kokosovej múčky, štipku horkej čokolády, liofylizované ovocie a podobné pochutiny podľa vlastnej chuti, len pozor na množstvo, aby sa z toho nestala kalorická bomba.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára