8. októbra 2017

Ovsená kaša po mojom


Na úvod musím povedať, že ja a kaše rôzneho druhu nie sme kamaráti. 
S výnimkou zemiakovej a múčnej kaše (čo je vlastne tiež druh zemiakovej kaše) som donedávna žiadnu inú kašu nejedla.

Aj ovsené vločky som objavila iba pred nedávnom v rámci snahy o zhodenie nadbytočných kilogramov, keď som nabehla na stravu, ktorej nedieľnou súčasťou bola kaša z ovsených vločiek.



.. s banánom a čerstvým ovocím

Keďže klasickú riedku kašu s mliekom jednoducho do seba dostať nedokážem, bola som nútená nájsť jej inú alternatívu - a tak som došla k tomu, že kaša sa dá robiť aj nevarená s ovocím, ktorá je mimochodom veľmi chutná. 



ovsené vločky, jablko, škorica

Na jednu porciu potrebujeme :
 
30 - 40 g jemných ovsených vločiek
1 jablko alebo banán
škorica
1 ČL kakao
0,5 dl voda alebo mlieko (klasické, kokosové, mandľové, sójové)



nevarená ovsená kaša s banánom a škoricou
  
Príprava :


Ovsené vločky zalejeme vodou alebo mliekom a minútku necháme odstáť. Pridáme nahrubo postrúhané jablko alebo banán a dobre rozmiešame (ak dávame banán tak všetko dobre popučíme vidličkou). Pridáme škoricu alebo kakao, premiešame a môžeme hneď jesť alebo nechať pár hodín vychladiť v chladničke. Ja dávam (do jablkovej verzie) aj štipku perníkového korenia alebo korenia "Jablkový závin").

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára