10. októbra 2017

Hruška plnená mletým mäsom


Iná variácia na hrušku so sušenou šunkou, tentoraz som použila mleté mäsko ochutené Nivou - chuť bola výborná aj v tejto kombinácii. 



Na 4 porcie potrebujeme :

4 menšie alebo 2 veľké hrušky
200 - 250 g mletého hovädzieho mäsa (alebo bravčové, hydinové príp. mix) 
čerstvo mleté čierne korenie
60 g syra Niva
1 dl smotany na varenie
2-4 plátky sušenej šunky
4 PL olivový olej  


PRÍPRAVA :

Mleté mäso a pokrájané šampiňóny opečieme na oleji, ochutíme korením, pridáme smotanu a rozdrobenú Nivu, restujeme pokiaľ sa tekutina neodparí. Odstavíme z ohňa a necháme čiastočne vychladnúť. Hrušky prekrojíme na polovicu a opatrne vyberieme jadrovník aj časť dužiny - otvor naplníme mäsovou zmesou a každú polovicu obalíme plátkom sušenej šunky. Uložíme na pekáč s papierom na pečenie, potrieme kvapkou oleja a pečieme v rúre vyhriatej na 200°C cca 30-40 minút podľa veľkosti hrušky a podľa toho ako pečie rúra (ja som neustriehla a šunka sa mi upiekla o čosi viac ako bolo treba, takže som mala chrumkavé šunkové chipsy). S jemnou zemiakovou alebo batátovou kašou to bolo výborné jedlo. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára