8. augusta 2017

Bravčová panenka s ríbezľovou omáčkou


Na záhradke nám dozreli na jedinom kríku, ktorý prežil poslednú krutú zimu ríbezle, a tak som sa aj napriek tomu, že kombináciu ovocia a mäsa nevyhľadávam - odhodlala vyskúšať recept na omáčku z červených ríbezlí, ktorú som zahliadla niekde na internete. Na moje prekvapenie kombinácia ríbezlí a bravčovej panenky bola dobrá, ba priam výborná a ďalším bonusom bolo, že jedlo bolo pripravené do 30 minút, čo som veľmi ocenila, keďže som práve nemala času nazvyš.

 


Na 2 porcie potrebujeme : 

1 menšiu bravčovú panenku
soľ
čerstvo mleté čierne korenie
1 PL olej

na omáčku :

70 g ríbezlí
0,5 dl vody
0,5 - 1 dl suchého červeného vína
2 ČL medu

PRÍPRAVA :

Mäso som osolila, okorenila, na  1 PL oleja zo všetkých strán zatiahla, zabalila do alobalu a na 15 minút dať piecť do rúry na 200•C. Na omáčku som dala variť ríbezle, vodu a med. Keď sa voda odparila priliala som víno a omáčku som zredukovala na požadovanú hustotu - trvalo to asi 15 minút. Ako prílohu som podávala klasické zemiakové pyré. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára