20. júla 2018

Bryndzový granadír

Momentálne mám obdobie chutnania tradičných receptov, ktoré som ako dieťa nikdy nechcela jesť. A teraz prišiel na rad "granadír marš", ktorý robievala mama - a nikdy ma neprinútila ho ani len ochutnať. A musím povedať, že nechuť k paprikovým zemiakom mi zostala - preto som rozmýšľala ako by som granadír pripravila inak.

V chladničke som mala bryndzu, ku ktorej som si mimochodom našla cestu tiež až s pribúdajúcimi rokmi, preto som recept trocha upravila a namiesto papriky som k fliačkom (robila som domáce, keďže som hotové doma nemala, ale pokojne použite hotový polotovar) - a k uvareným zemiakom pridala bryndzu, štipku kôpru a na dekoráciu kúsok opraženej slaniny. A musím povedať, že to bola dobrota. 




Potrebujeme :

fliačky 
zemiaky
bryndzu
kyslú smotanu
kôpor
korenie
soľ

Príprava :

Postup je určite všetkým dobre známy - uvariť a scediť fliačky a očistené a na kúsky pokrájané zemiaky, zmiešať spolu s bryndzou (ak je tuhá, rozrábam ju trochou kyslej smotany), ochutiť soľou, korením a posekaným kôprom. My sme mäsožravci, tak aspoň na ozdobu bol kúsok opraženej slaniny. Množstvo si každý dá podľa svojho uváženia - ja som na jednu porciu použila cca 60 g cestovín v surovom stave, 1 väčší zemiak, 50 g bryndze.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára