13. decembra 2017

Domáca oškvarková pomazánka


Oškvarky milujem a v malom množstve si ich občas doprajem, jednoducho im neviem odolať, stačí sa mi na ne iba pozrieť a som stratená. Mám ich rada iba tak jednoducho - posolené, s kúskom chlebíka, alebo vo forme pomazánky, ktorú robievala ešte moja maminka.

 
Tentoraz som zvolila pomazánku a šťastie, že som mala doma iba malé množstvo oškvarkov, pretože chlebík s touto mňamkou je prudko návykový, a jeden kúsok nikdy nestačí. 



POTREBUJEME (na cca 4 - 6 porcií) :

150 g oškvarkov 
2 vajíčka uvarené natvrdo
1 PL plnotučná horčica
soľ
čerstvo mleté čierne korenie

PRÍPRAVA :

Oškvarky pomelieme na mäsovom mlynčeku (najmenšie dierky) alebo rozmixujeme (malé kúsky škvariek nie sú na závadu), pridáme najemno postrúhané uvarené vajíčka, horčicu, soľ, korenie a dobre premiešame. A potom už iba vychutnávame túto nezdravú ale skvostnú pomazánku, ideálne na čerstvom chlebíku s chrumkavou kôrkou. 

Ja som tentoraz mala také bledšie škvarky, preto je nátierka bledšia (ale na chuti jej to neubralo) - ak budete mať lepšie vypečené škvarečky, bude nátierka tmavšia.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára