1. marca 2021

Jednoduchý losos s pomarančovým korením

Losos na to, aby bol chutný toho veľa nepotrebuje ... ak je dobre pripravený, teda tak aby nebol vo vnútri suchý, stačí ho iba jemne dochutiť korením, prípadne bylinkou - v mojom prípade to bolo tentoraz pomarančové korenie. 

Ja som ako prílohu zvolila sépiové špagety ochutené jemnou pomarančovou omáčkou, ale pokojne každý podľa svojej chuti.


POTREBUJEME :

lososa
olivový olej
soľ
pomarančové korenie alebo korenie podľa chuti 
čerstvé bylinky
sépiové špagety
pomaranč

PRÍPRAVA : 

Dáme zovrieť vodu so soľou a špagety uvaríme klasickým spôsobom - na skus. Pokiaľ sa pripravujú špagety, rozohrejeme panvicu, pokvapkáme olivovým olejov a opražíme lososa - najskôr zo strany kože cca 4-5 minút, tak aby bola koža chrumkavá a potom z každej strany cca 1-2 minúty, podľa hrúbky jednotlivých porcií. Ja ochucujem až nakoniec pred podávaním - jemne soľou a pomarančovým korením (kúpila som na www.davidkovokoreni.sk) .

Lososa vyberieme z panvice a k výpeku pridáme pomarančovú šťavu, necháme prebublať, ochutíme čerstvo mletým korením a štipkou soli a omáčkou prelejeme scedené špagety, alebo scedené špagety vložíme priamo do omáčky a premiešame. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára