19. mája 2018

Fantastické cestoviny z čierneho lesa

Receptov na cestoviny sú snáď aj tisíce a tento je ten NAJ pre nás.Našla som ho pred pár rokmi na nete  a oproti originálu som ho iba jemne upravila podľa našej chuti - zmenila som druh cestovín (pôvodne to boli myslím špagety), pridala som bylinky, parmezán a upravila som postup prípravy.




Na 4 porcie potrebujeme :

250 - 300 g cestoviny (v surovom stave)
2-3 PL olivový olej
soľ
čerstvo mleté korenie
1 balenie Schwarzwaldská šunka (100 g)
2 ks Mozarella
cca 25 ks cherry paradajky
30 g strúhaný parmezán
čerstvé alebo sušené bylinky (ja používam oregano a tymián)

PRÍPRAVA :


Cestoviny (vyberte si druh podľa vlastného vkusu) uvaríme "na skus" v osolenej vode. Pokiaľ sa cestoviny varia, na olivovom oleji opražíme pokrájanú Schwarzwaldksú šunku a vyberieme von - odporúčam rozhodne použiť presne tento druh šunky, ktorá má charakteristickú chuť aj vôňu - skúšala som to aj s inou sušenou šunkou, ale nebolo to ono. 

Na oleji orestujeme cherry paradajky pokrájané na polovice alebo štvrtiny (podľa veľkosti). Pridáme časť Mozarelly potrhanej na malé kúsky, scedené cestoviny, pridáme opraženú šunku, natrháme zvyšok Mozarelly, premiešame a prehrejeme, nakoniec pridáme bylinky, parmezán, korenie a hneď podávame. 

Odporúčam Mozarellu pridávať postupne, pretože keď som robila podľa originál receptu - šunka, paradajky a Mozarella sa opekali súčasne - po roztopení Mozarella všetko spojila do jednej gule, ktorú nebolo možné dobre zmiešať s cestovinami.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára