1. novembra 2019

Jemne pikantné kuracie karí

Milujem skúšanie nových chutí z rôznych častí sveta. Vôňu a chuť karí mám veľmi rada, a karí používam všade kde sa mi zdá, že sa hodí. Inšpiráciu na tento recept som našla na internete a iba som ho jemne prispôsobila možnostiam obchodov v našom okolí.

Tento recept som už v minulosti robila vo verzii s krevetami - nájdete ho TU. Tentoraz som krevety zamenila za kuracie prsia a výsledok bol rovnako skvelý ako s krevetami. 


Na cca 2 porcie potrebujeme :

200 - 250 g kuracie prsia alebo stehná bez kože a kosti 
1,5 dl kokosové mlieko z plechovky
1 strúčik cesnak
1 PL rastlinný olej
1 lyžica červenej karí pasty (kupujem v TESCO)
1-2 ČL rybacia omáčka (TESCO)
1 ČL hnedý cukor
2 cm čerstvý zázvor (očistený a nastrúhaný)
kôra z 1/2 limetky alebo limetkové listy
čerstvé bazalkové listy

PRÍPRAVA :

Na rozpálenom oleji pár sekúnd opekáme pokrájaný cesnak a nastrúhaný čerstvý zázvor, pridáme karí pastu, 1-2 minúty restujeme, keď začne voňať pridáme kokosové mlieko, pár minút necháme bublať - malo by trocha zhustnúť, pridáme pokrájané kuracie mäso, rybaciu omáčku (s ňou opatrne, je veľmi slaná a výrazná), cukor, kôru z limetky, povaríme pokiaľ nie je mäso urobené. Nakoniec pridáme čerstvé bazalkové listy, prehrejeme a hneď podávame - s ryžou či čerstvou chrumkavou bagetkou je to nebíčko v ústach.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára