12. júna 2024

Hrášková nátierka

Priznám sa, že v minulosti by ma nenapadlo robiť hráškovú pomazánku aj keď hrášok mám celkom rada - najradšej čerstvý. Ale mala som možnosť ju ochutnať na jednej akcii a chutila mi, preto som si vypýtala recept od autora (Pierre Cedrik Klimeczek). Tak ak budete chcieť ochutnať túto trocha netypickú nátierku, smelo do toho. V sezóne môžete samozrejme použiť aj čerstvý hrášok. 
 

 
POTREBUJEME :
 
200 g mrazený hrášok (alebo čerstvý)
50 g syr Feta
50 g kyslá smotana
1 PL majonéza
citrónová alebo limetková šťava podľa chuti
soľ
čerstvo mleté korenie
 

PRÍPRAVA :
 
Mrazený hrášok prepláchneme a pár minút varíme vo vriacej vode (cca 5-7 minút). Scedíme, prepláchneme studenu vodou, dáme do mixéra, pridáme zvyšné ingrediencie a rozmixujeme na hladkú kašu. Nátierka je lahodná a nám najlepšie chutí nasucho opečených plátkoch bagety, doplnená nasucho opečenou sušenou šunkou a čerstvými bylinkami. 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára