24. septembra 2024

Aby sa aj oči najedli ...

Tentoraz nepridám recept, iba inšpiráciu na servírovanie úplne obyčajného jedla tak, aby sa aj oči najedli. Mám rada keď jedlo okrem chuti lahodí aj očiam, vtedy mi akosi viac chutí. Keď mám čas, tak sa rada pohrám so servírovaním aj farbami na tanieri. Nie je to žiadne veľké umenie, pretože na titernú prácu nemám nervy, ale myslím si, že výsledok aj tak poteší oči.
 
Tentoraz som aranžovala Mozarellu a paradajky, ktoré sa zvyčajne servírujú v tvare plátkov (Caprese). Ja som mala mini Mozarellu a vzniklo z toho toto "dielo".

 
POTREBUJEME :
 
1 balenie Mini Mozarelly
1 balenie paradajky
čerstvá bazalka
extra panenský olivový olej
soľ
korenie
jedlé kvietky (borák lekársky, sirôtky) 
 
bridlicovú platňu
kovovú formičku na servírovanie ryže, zemiakov s priemerom 8-10 cm
 

 
PRÍPRAVA :
 
Do stredu platne položíme kovovú formičku, do ktorej uložíme odkvapkané guľky Mozarelly. Okolo uložíme na 1/4 pokrájané paradajky, formičku opatrne vyberieme (paradajky by mali guľky Mozarelly udržať). Ochutíme soľou, korením a olivovým olejom a nakoniec dekorujeme lístkami bazalky a jedlými kvietkami. 
 
Čo sa formičiek týka, ja používam okrúhlu formičku z tejto sady :
 
 


 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára