7. júna 2020

Paté z údeného pstruha

Keď môj chlap priniesol domov údené pstruhy, hneď som si spomenula na túto nátierku, ktorú som kedysi dávno už zo dva krát pripravovala. Pôvodný recept pochádza od kuchára Marcela Ihnačáka, ktorého recepty mám veľmi rada, pretože sú jednoduché na prípravu, nenáročné na suroviny a najmä sú chutné. Ale recept som si upravila podľa svojej chuti.
  

POTREBUJEME :

údeného pstruha prípadne inú údenú rybu
Lučinu (neochutenú)
soľ
čerstvo mleté korenie (čierne, biele, farebné)
limetková alebo citrónová šťava
posekaná pažítka
zelené jablko
chlieb alebo pečivo na hrianky
cesnak
čerstvé bylinky

PRÍPRAVA :

Oberieme mäsko z ryby, pridáme Lučinu (ja pridávam Lučinu v pomere 1:2 - teda jeden diel Lučiny na dva diely mäsa), pridáme limetkovú alebo citrónovú šťavu, soľ, korenie, posekanú pažítku a vidličkou alebo iným vhodným nástrojom dobre premiešame.

Podávame na nasucho opečenej hrianke potretej cesnakom, obložené plátkami jablka (najlepšie je zelené - Golden Delicius alebo podobné), dekorované čerstvou bylinkou.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára