14. mája 2023

Bruschetta s kozím syrom, medom, citrónom a ružovým korením

Milujem farby na tanieri - farebné jedlo mi chutí oveľa viac ako nejaké farebne nevýrazné. Okrem toho mám rada aj menej tradičné kombinácie surovín a vášnivo rada skúšam niečo nové. A tak včera ráno vznikla táto fajnota. Je to rýchle, jednoduché a mimoriadne chutné jedlo. Rýchle raňajky, alebo desiata, olovrant prípadne aj večera.
 


Ak nepatríte k milovníkom kozieho syra, môžete použiť samozrejme aj iný čerstvý syr, ale kozia Lučina je naozaj lahodná a jemná - nie je čoho sa báť.

POTREBUJEME :

plátky chleba alebo bagety
čerstvý kozí alebo iný syr (použila som koziu Lučinu)
kôra z citróna (ideálne v bio kvalite)
med
panenský olivový olej
ružové korenie
čerstvé bylinky (použila som tymián)
soľ
čerstvo mleté čierna alebo farebné korenie


 
PRÍPRAVA :

Plátky chleba alebo bagety (ja som použila tentoraz kváskový pletenec) nasucho opečieme, prípadne kto má rád, môže pred opečením plátky pokvapkať olivovým olejom, ale pre mňa je to príliš mastné. Opečené plátky necháme vychladnú. Na plátky natrieme čerstvý syr, pokvapkáme medom a olivovým olejom, posypeme strúhanou citrónovou kôrou, ochutíme soľou, drveným ružovým korením a posypeme čerstvými bylinkami. 


 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára